Co zrobić, aby twoje życie nie było całkowicie zjebane

  • czwartek, października 25, 2018
  • By Marcelina
  • 4 Comments

Ostatnio tak siedziałam i sobie rozmyślałam( co trwało w sumie 5 minut jak jadłam kasze jaglaną) nad sensem swojej egzystencji. W końcu doszłam do ważnego stwierdzenia, które dało mi nadzieje na lepsze jutro. Skoro z 24 godzin oferowanych nam przez jeden dzień przesypiamy około 7h(w sumie różnie to bywa, czasami sypia się po 5 godzin a czasami w weekendy po 11 nawet wiec plus minus jakby co) co stanowi 0,29 całego dnia, więc zaokrąglijmy to i powiedzmy sobie, że przesypiamy 1/3 dnia, to oznacza, iż 33% naszego życia spędzamy na spaniu.


W takim razie jest szansa dla ludzi depresyjnych ! Człowieku słuchaj ! Jeśli nie chcesz, aby twoje życie było całkowicie zjebane to mam na to zajebisty sposób ! Pamiętaj o tym aby spać zawsze w wygodnym miejscu, pośród miękkich poduszek i pod cieplutką kołderką, to zapewniam cię, że przynajmniej jedna trzecia twojego życia nie będzie zjebana ! Czary mary hokus pokus jestem cudotwórcą wiem, nie musicie mi składać ukłonów. Dobrej nocy kochani ;)

You Might Also Like

4 komentarze